Sittende styre

Styreleder: Melina Edvardsen

Melina er 33 år og jobber som bibliotekar og foredragsholder. Er tegneserieentusiast. Hun har drevet med cosplay i 15 år. Melina brenner for å fronte cosplay ut i samfunnet.

Nestleder: Anita Olsen Støbakk

Anita er 31 år og kommer opprinnelig fra Tromsø. Anita har drevet med cosplay siden 2014 og har erfaring som frilans illustratør, prosjektmedarbeider innen sosial innovasjon og foredragsvirksomhet. Hun er opptatt av formidling av kreativitet og ønsker at det Norske cosplay miljøet skal være et sted hvor alle føler seg velkommen.

Kasserer: Erica Grønntun

Erica er en 38 år gammel geek som jobber som selvstendig strikkedesigner. Mamma til tre barn som hun oppdrar til å bli like geeks. Har drevet med cosplay av og på siden 2009, og brenner for at cosplay er en fantastisk familieaktivitet. Man trenger ikke slutte å leke når man får barn, man har derimot enda flere grunner/unnskyldninger til å fortsette å leke!

Sekretær: Iselin Flem

30 år, fra Ålesund og jobber som grafisk designer i lokalavis. Har drevet med cosplay siden 2015 og blant annet vært aktiv i Cosplay Ålesund. De har arrangert con (DrageCon), meetups, workshops, deltatt på kinopremierer og andre aktiviteter i Ålesund sentrum.

Styremedlem: Erik Aune Tiller

Eksiltrønder på 31 år, bosatt på Kongsvinger der jeg jobber som lærer i videregående skole. Har drevet med cosplay i rundt regnet ti år, men begynte å sy kostymer lenge før dette i sammenheng med levende rollespill.

Styremedlem: Martin August S. Kvile

Martin er 32 år og fra Asker. Han bor i Oslo, har politibakgrunn og jobber innen sikkerhetsbransjen. Martin har drevet med cosplay siden 2015, er styreleder i Nordic Garrison, og idrettsutøver i styrkeløft. Han er en stor geek, og er en ihuga fan av science fiction, fantasy, gaming og vitenskap. I tillegg er han opptatt av nerdekultur generelt.

Varamedlem: Nikita Angela Ødegaard

Varamedlem: Per-Ole Hvatum